Co zrobić, gdy Twoja karta kredytowa nie działa z UBER

17 lutego 2021
Category: Więcej Informacji

Kiedy szykowałem się do wyjazdu na drugą podróż służbową, było kilka różnic w stosunku do mojej pierwszej podróży. Podczas gdy moje poprzednie zlecenie zabrało mnie do Charlotte w Karolinie Północnej, ten miał być na Brooklynie w Nowym Jorku. Podczas mojej ostatniej podróży moja praca wynajęła dla mnie samochód, ale podczas tej zauważyłem, że mieli w mojej dokumentacji, że powinienem skorzystać z taksówki do transportu.

Po wyjaśnieniu, że przez „taksówkę mieli na myśli, że powinienem korzystać z usług wspólnych przejazdów, takich jak Uber lub Lyft, i brać taksówkę tylko wtedy, gdy nie ma innej opcji, zasugerowali, abym zarejestrował się zarówno w Uber, jak i Lyft na wypadek, gdyby jedna z platform dała ja kłopoty.

Czuję, że wtedy coś wiedzieli, ale mi nie mówili. Próbowałem dodać firmową kartę kredytową do mojego istniejącego konta Uber jako wizytówkę.

Wtedy otrzymałem tę wiadomość:

Próbowałem wiele razy i otrzymałem tę samą wiadomość, nie mogli zaakceptować mojej karty. To jedyna karta, której mam używać na wydatki służbowe na wyjazd. Próbowałem skontaktować się ze wsparciem Ubera. Jedyną opcją było wysłanie ogólnej

wiadomości e-mail „problem z płatnością, na którą otrzymałem odpowiedź w ciągu kilku godzin.

Rozumiemy, że może to być denerwujące, gdy nie możesz użyć swojej karty, Joseph. Proszę pozwolić mi na dalszą pomoc w tym miejscu.

Chociaż aplikacja Uber akceptuje większość standardowych metod płatności, niektóre karty i metody nie są kompatybilne i nie można ich używać z Uberem. Wygląda na to, że ostatnio używana metoda płatności nie jest zgodna z naszymi procesami rozliczeniowymi. Zdecydowanie zalecamy dodanie innej metody płatności bezpośrednio do aplikacji, aby móc ponownie poprosić o podróż. Akceptujemy większość standardowych kart kredytowych i debetowych oraz szereg opcji, w tym Apple Pay, Android Pay i PayPal.

Aby jednak móc korzystać z tych metod płatności, powinny one mieć ważną kartę kredytową i debetową. Możesz również rozważyć skorzystanie z kart podarunkowych Uber, jest to metoda płatności, z której możesz korzystać, nawet jeśli nie masz ważnej karty na koncie. Możesz go kupić za pośrednictwem tego linku. Aby uzyskać więcej informacji na temat korzystania z kart podarunkowych Uber, kliknij tutaj.

Jeśli masz inne pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami za pośrednictwem menu Pomoc w aplikacji lub klikając ten link i wybierając odpowiednią kategorię, aby uzyskać lepszą pomoc.

Odpowiadają więc, że moja karta firmowa nie jest kompatybilna z ich systemem rozliczeniowym i powinienem użyć innej karty.

Ale to nie była opcja, której chciałem użyć. Więc zrobiłem następną najlepszą rzecz, otworzyłem konto w Lyft. Ich system zaakceptował moją kartę firmową i ostatecznie skorzystałem z ich usług na 18 przejazdów, które przejąłem w trakcie mojego zadania.

Dziwne w tej całej sprawie jest to, że podczas gdy niektórzy inni pracownicy, którzy byli ze mną w tej podróży, mieli ten sam problem z dodaniem swojej karty do Ubera, inni mogli z niej korzystać bez problemów. To prowadzi mnie do przekonania, że ​​to bardziej problem z Uberem niż z bankiem. Poza tym, że nie mogli używać karty z Uber, stracili mnie również, używając karty do Uber Eats i zmuszając mnie do korzystania z DoorDash.

Końcowe przemyślenia

Byłem trochę rozczarowany odpowiedzią Ubera na ten problem. Ich odpowiedź \ _ (ツ) _ / na moje pytanie sprawiła, że ​​pobrałem aplikację ich konkurencji i korzystałem z nich przez większość mojej podróży. To samo dotyczy innych pracujących ze mną, którzy wszyscy korzystali z Lyft podczas naszych podróży służbowych przez dwa tygodnie naszej podróży.

Hej, Uber, może powinieneś dowiedzieć się, dlaczego Twój system nie akceptuje niektórych firmowych kart kredytowych, zamiast poprosić przedstawicieli obsługi klienta, aby użyli innej karty lub kupili kartę podarunkową Uber.

Polub ten post? Udostępnij to! Mamy o wiele więcej podobnych do tego i bardzo chcielibyśmy, gdybyś zdecydował się kręcić ikliknął przycisk na górze (jeśli jesteś na komputerze) lub na dole (jeśli jesteś na telefonie / tablecie) tej strony, aby śledź naszego blogai otrzymuj powiadomienia e-mail o tym, kiedy publikujemy (zwykle jest to tylko dwa lub trzy razy dziennie). A może chciałbyśdołączyćdonaszej grupy na Facebooku, gdzie rozmawiamy i zadajemy pytania dotyczące podróży (w tym parków Disneya), kreatywnych sposobów gromadzenia mil dla osób często podróżujących i punktów hotelowych, jak zaoszczędzić pieniądze na lub na podróżach, uzyskaj dostęp do artykuły podróżnicze, których możesz nie zobaczyć w inny sposób itp. Niezależnie od tego, czy czytałeś nasze posty wcześniej, czy jest to pierwszy raz, kiedy wpadasz do nas, naprawdę cieszymy się, że tu jesteś i mamy nadzieję, że wrócisz tu ponownie!

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy